تكنولوژي تكنولوژي .

تكنولوژي

3 مدل از پر فروش ترين دزدگير ماشين

دزدگير ماشين از جمله لوازم جانبي خودرو مي باشد كه به منظور افزايش امنيت خودرو مورد استفاده قرار ميگيرد. در اين وبلاگ قصد ما معرفي پر فروش ترين دزدگير هاي ماشين در ايران مي باشد.

ضرورت استفاده از دزدگير ماشين


با توجه به آمار افزايش سرقت خودرو و شرايط بد اقتصادي همه مي دانند كه براي امنيت بيشتر خودرو بايد دزدگير نصب كنند. لازم به ذكر است دزدگير ها در بازار امروز اشباع شده اند و بازار پر است از دزدگير هاي متنوع با برند هاي متفرقه كه تشخيص خوب از بد در اين ضبط ها بسيار سخت است. دزدگير هاي قابليت هاي مخصوص به خود را دارند و هر كدام متفاوت از ديگري عمل مي كنند.

معرفي 3 مدل پرفروش دزدگير ماشين


دزدگير ماشين عامل بازدارنده دزدي سارق از خودرو مي باشد. سارقين به شدت حرفه اي شده اند و به راحتي هر ماشيني را مي توانند باز كنند. اما اصولا ترجيح آنها سرقت از خودرويي است كه دزدگير نصب ندارد. دزدگير ها برند متفاوتي دارند كه به ترتيب از بهترين برند مي توان آنها را اينگونه نام برد:

ايزيكار

استيل ميت

اسپاي

استيلاك

هوتاي

چيتا

و...

ايزيكار بهترين و با كيفيت ترين دزدگير مي باشد كه ساخت كشور كره است. اما با توجه به قيمتي كه دارد جزو گران ترين دزدگير ها به حساب مي آيد. كه دليل گران بودن آن هم برد بالايي است كه دارد و هم كيفيت بي نظير آن مي باشد.پر فروش ترين دزدگير ها در سال اخير سه مدل دزدگير زير مي باشند:

دزدگير خودرو ايزيكار مدل X1 plus


اين دزدگير از برند معروف ايزيكار است كه با كيفيتي فوق العاده توليد شده و با توجه به كارايي كه دارد قيمت آن مناسب است. ان دزدگير تك ريموت تصويري مي باشد و ريموت يدك آن ساده است. داراي آنتن مجزا مي باشد كه باعث افزايش طول برد مي شود. X1 Plus باطري خور ميباشد و افرادي كه تمال به خريد ريموت شارژري ندارند اين ريموت بهترين انتخاب براي آن هاست.

دزدگير خودرو هوتاي مدل 132HT-


اين دزدگير از برند هوتاي مي باشد كه با توجه به قيمتي كه دارد بسيار پرفروش است. علاوه بر قيمت مناسب كيفيت اين دزدگير كاملا مورد تاييد كارشناسان اينصب مي باشد. سوالي كه اصولا از ما پرسيده ميشود اين است كه آيا اين دزدگير مناسب خودرو من است؟ بايد بگوييم بله اين دزدگير مناسب براي نصب خودروهاي داخلي و خارجي مي باشد.

اين محصول دو ريموت تصويري دارد كه بسيار زيبا و ساده طراحي شده اند كافيست يكبار اين ريموتها را در دست بگيريد عاشق خوش دستي آن مي شويد.

دزدگير خودرو ساده بلوتوثي چيتا سري اول


دزدگير هاي چيتا بلوتوثي مي باشند و اين قابليت به شما كمك ميكند با نصب اپليكيشن مخصوص اگر ريموت خود را جا بگذاريد بتوانيد با استفاده از گوشي درب خودرو را باز كنيد. از ارزان ترين و پرفروش ترين دزدگير مي توان به دزدگير بلوتوثي چيتا ساده اشاره كرد. ريموت هاي اين محصول ساده است .

اگر سوالي داريد مي توانيد با ما از طريق چت آنلاين سايت اينصب در ارتباط باشيد.


برچسب: دزدگير ماشين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۱:۲۴ توسط:تكنوگارد موضوع: نظرات (0)