تكنولوژي تكنولوژي .

تكنولوژي

معرفي انواع ردياب هاي موجود در بازار

در گذشته از ردياب ها براي كار هاي متفاوت تري از جمله  فقط براي اهداف جاسوسي و نظامي استفاده مي شد. اما امروزه از اين وسايل براي حفظ امنيت جان و مال انسان ها استفاده مي شود. به طوري كه ديگر براي داشتن آنها نيازي به مجوز نداريد.

ردياب خودرو

در حال حاضر پرمصرف ترين ردياب ها در كشورمان ايران به شرح زير است:

1. ردياب خودرو شخصي

2. ردياب موتور سيكلت

3. ردياب وسايل نقليه سنگين اعم از انواع تريلر، كاميون، اتوبوس، ميني بوس و ....

4. ردياب هاي شخصي يا شخص محور

معرفي انواع ردياب هاي شخصي


ردياب شخصي وسيله اي است كه موقعيت مكاني افراد را شناسايي مي كند. سپس اطلاعات به دست آمده را به تلفن همراه كاربر ارسال مي كند و يا در اپليكيشن مربوطه نمايش مي دهد. اين دستگاه جي پي اس ابعاد كوچكي دارد و حمل و نقل آن بسيار آسان است. از مهم ترين ويژگي هاي جي پي اس شخصي مي توان به داشتن ميكروفون داخلي، دكمه تماس اضطراري (SOS)، ضد آب و ضد ضربه بودن اشاره كرد.

براي فعال كردن ردياب شخصي به سيم كارت نياز داريد. هنگامي كه سيم كارت را در دستگاه قرار مي دهيد، امكان ارتباط با شبكه مخابراتي كشور و انتقال اطلاعات به GPS را فراهم مي كنيد.

ردياب هاي شخصي معمولاً توسط يك باتري داخلي تغذيه مي شوند. اين باتري بسته به مدل و برند ردياب از 3 ساعت تا 10 روز شارژ مي شود. بنابراين اگر ميزان شارژ دستگاه برايتان مهم است بايد سراغ مدل هاي حرفه اي تري در بازار برويد.

رايج ترين استفاده از GPS شخصي استفاده از آن براي افراد مسن يا كودكان است. با ردياب شخصي سالمندان مي توانيد هر لحظه از موقعيت آن ها آگاه شده و از خطرات احتمالي دوري كنيد.

معرفي انواع ردياب خودرو


گروه بعدي ردياب هاي مناسب خودرو هستند. از اين ردياب ها براي افزايش امنيت در خودرو استفاده مي شود. ابعاد آنها معمولاً كوچك است تا به راحتي در داخل ماشين (موتور سيكلت يا ماشين سنگين) قرار گيرند. به طوري كه از ديد و دسترس سارقان دور باشند.

GPS خودرو مي تواند موقعيت دقيق خودرو را از طريق ارتباط با ماهواره شناسايي كند. سپس به كمك سيم كارت داخلي خود با شبكه مخابراتي كشور ارتباط برقرار مي كند تا اطلاعات به دست آمده را براي كاربر ارسال كند. اين دستگاه به صورت 24 ساعته و در تمام ساعات شبانه روز فعال بوده و هرگونه اقدام به سرقت خودرو را بلافاصله صاحب آن را مطلع مي كند.

ردياب خودرو در مدل هاي مختلفي توليد مي شود. اين مدل ها اغلب در نوع ساختار و نحوه اتصال به خودرو با يكديگر متفاوت هستند. در ادامه به بررسي انواع ردياب خودرو مي پردازيم:

سرقت خودرو پس از سرقت خودرو چه بايد كرد؟

1- ردياب خودرو سيمي، قدرتمند و قابل اعتماد

2- ردياب خودرو فندكي آشكار اما پنهان

3- GPS ماشين مغناطيسي بدون نياز به سيم كشي

4- ردياب خودرو دياگي ساده اما كارآمد


برچسب: ردياب + انواع ردياب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۳:۰۱ توسط:تكنوگارد موضوع: نظرات (0)