تکنولوژی تکنولوژی .

تکنولوژی

ضبط ماشین، همراهی برای لذت بخش تر کردن مسیر

با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز و تعطیلات تابستونه برای مسافرت های دل انگیزت یه ضبط ماشین به خودت بدهکاری. عیده و مسافرتاش و وقتی می تونه مسافرت خوش رنگ تر بشه که مسیر رو با موسیقی مورد علاقت به مقصد برسونی. علاوه بر سفر کلا فصل پیش رو فصلیه که آدم دلش می خواد شاد شروع کنه چون هممون به این ضرب المثل ارادت داریم که میگه سالی که نکوست از بهارش پیداست. پس بیایید امسال بهار رو شاد شروع کنید.

ضبط ماشین

بهترین ضبط ماشین برای سفر های نوروزی


قبل از خرید ضبط ماشین حتما تحقیق کنید، یا از اطرافیانتان که به تازگی خرید داشته اند سوالاتی بپرسید. ضبط ماشین از جمله لوازمی است که تنوع زیادی دارد و در برند های اصل و فیک در بازار اشباع شده است. معیار هایی برای انتخاب ضبط ماشین حرفه ای وجود دارد که آن ها را برایتان توضیح خواهم داد.

نه تنها در هنگام سفر های نوروزی بلکه گاهی ترافیک در کلان شهرها و همچنین مسیر های طولانی از منزل تا محل کار را باید با موسیقی در خودرو تحمل کرد. یکی از خوبی های گوش دادن به موسیقی در هنگام رانندگی پریدن خواب آلودگی می باشد و باعث می شود شما هشیار تر رانندگی کنید. بهترین برند چینی که با توجه به قیمت مناسبی که دارد، کیفیت بسیار بالا و قابلیت های خوبی دارد برند استیلاک می باشد. ضبط ماشین استیلاک هر آنچه را که باید یک ضبط داشته باشد، داراست. همچنین ضبط صوت های سونی که نیاز به معرفی ندارد و همه از کیفیت بالای این ضبط ها بسیار راضی هستند.

ویژگی های یک ضبط ماشین خوب چیست؟


یک ضبط ماشین برای خوب بودن و حرفه ای بودن باید آپشن هایی داشته باشد که آن را به یک دستگاه تمام عیار تبدیل کند. این مزیت ها به شرح زیر است:

آی سی بزرگ


اولین چیزی که در شنیدن موسیقی مهم است کیفیت صدای آن می باشد. داشتن آی سی بزرگ باعث می شود تا کیفیت صدای بهتری داشته باشید پس در هنگام خرید این مورد را مدنظر قرار دهید.

قابلیت بلوتوث


ضبط هایی که قابلیت اتصال بلوتوث را دارند از محبوبیت بالایی برخوردارند، زیرا بدون فلش هم می توانید موسیقی مورد علاقه تان را بشنوید.

دارا بودن پورت USB و AUX


داشتن پورت های متعدد از جمله USB و AUX آپشن مهمی است که ضبط ها باید داشته باشند شما از طریق فلشی که دارید یا کابل AUX می توانید فایل های صوتی موبایلتان را گوش دهید.

همگی این ها مواردی بود که باید به آن دقت شود تا بعد از خرید شمارا از انتخابتان راضی نگه دارد.

ضبط های سونی و استیلاک تمامی موارد بالا را دارد به علاوه :

·        صفحه نمایش 7 رنگ

·        پنل جدا شونده/ پنل ثابت

·        دارا بودن هیت سینک بزرگ برای طول عمر بیشتر

·        پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و IOS و ...

برای انتخاب بهتر می توانید از سایت اینصب دیدن کنید و اگر در انتخاب مدلی تردید داشتید می توانید از کارشناسان اینصب مشاوره رایگان را هدیه بگیرید.


برچسب: ضبط صوت+ ضبط خودرو+ ضبط ماشین،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۲:۳۰ توسط:تکنوگارد موضوع: نظرات (0)