تکنولوژی تکنولوژی .

تکنولوژی

3 مدل از پر فروش ترین دزدگیر ماشین

دزدگیر ماشین از جمله لوازم جانبی خودرو می باشد که به منظور افزایش امنیت خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. در این وبلاگ قصد ما معرفی پر فروش ترین دزدگیر های ماشین در ایران می باشد.

ضرورت استفاده از دزدگیر ماشین


با توجه به آمار افزایش سرقت خودرو و شرایط بد اقتصادی همه می دانند که برای امنیت بیشتر خودرو باید دزدگیر نصب کنند. لازم به ذکر است دزدگیر ها در بازار امروز اشباع شده اند و بازار پر است از دزدگیر های متنوع با برند های متفرقه که تشخیص خوب از بد در این ضبط ها بسیار سخت است. دزدگیر های قابلیت های مخصوص به خود را دارند و هر کدام متفاوت از دیگری عمل می کنند.

معرفی 3 مدل پرفروش دزدگیر ماشین


دزدگیر ماشین عامل بازدارنده دزدی سارق از خودرو می باشد. سارقین به شدت حرفه ای شده اند و به راحتی هر ماشینی را می توانند باز کنند. اما اصولا ترجیح آنها سرقت از خودرویی است که دزدگیر نصب ندارد. دزدگیر ها برند متفاوتی دارند که به ترتیب از بهترین برند می توان آنها را اینگونه نام برد:

ایزیکار

استیل میت

اسپای

استیلاک

هوتای

چیتا

و...

ایزیکار بهترین و با کیفیت ترین دزدگیر می باشد که ساخت کشور کره است. اما با توجه به قیمتی که دارد جزو گران ترین دزدگیر ها به حساب می آید. که دلیل گران بودن آن هم برد بالایی است که دارد و هم کیفیت بی نظیر آن می باشد.پر فروش ترین دزدگیر ها در سال اخیر سه مدل دزدگیر زیر می باشند:

دزدگیر خودرو ایزیکار مدل X1 plus


این دزدگیر از برند معروف ایزیکار است که با کیفیتی فوق العاده تولید شده و با توجه به کارایی که دارد قیمت آن مناسب است. ان دزدگیر تک ریموت تصویری می باشد و ریموت یدک آن ساده است. دارای آنتن مجزا می باشد که باعث افزایش طول برد می شود. X1 Plus باطری خور میباشد و افرادی که تمال به خرید ریموت شارژری ندارند این ریموت بهترین انتخاب برای آن هاست.

دزدگیر خودرو هوتای مدل 132HT-


این دزدگیر از برند هوتای می باشد که با توجه به قیمتی که دارد بسیار پرفروش است. علاوه بر قیمت مناسب کیفیت این دزدگیر کاملا مورد تایید کارشناسان اینصب می باشد. سوالی که اصولا از ما پرسیده میشود این است که آیا این دزدگیر مناسب خودرو من است؟ باید بگوییم بله این دزدگیر مناسب برای نصب خودروهای داخلی و خارجی می باشد.

این محصول دو ریموت تصویری دارد که بسیار زیبا و ساده طراحی شده اند کافیست یکبار این ریموتها را در دست بگیرید عاشق خوش دستی آن می شوید.

دزدگیر خودرو ساده بلوتوثی چیتا سری اول


دزدگیر های چیتا بلوتوثی می باشند و این قابلیت به شما کمک میکند با نصب اپلیکیشن مخصوص اگر ریموت خود را جا بگذارید بتوانید با استفاده از گوشی درب خودرو را باز کنید. از ارزان ترین و پرفروش ترین دزدگیر می توان به دزدگیر بلوتوثی چیتا ساده اشاره کرد. ریموت های این محصول ساده است .

اگر سوالی دارید می توانید با ما از طریق چت آنلاین سایت اینصب در ارتباط باشید.


برچسب: دزدگیر ماشین،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۱:۲۴ توسط:تکنوگارد موضوع: نظرات (0)